2012 m. sausio 8 d., sekmadienis

Pagaliau prisėdau..

Pagaliau! Jau trečią vakarą mėgaujuos Eldorado liūtais. Na, tai yra knyga :) Iš tikrųjų labai seniai skaičiau kažką savo malonumui. Na, kaip čia išsireikšt? Pastaruoju metu skaičiau tik tai, ką reikia - mokslams ir pan. Dažniausiai ta akademinė literatūra buvo sausa ir praktiškai neteikė jokio malonumo. Buvau bepradėjus skaityti Marininos "Kai dievai juokiasi", bet nustojau važinėt autikais, artėjo semestro pabaiga, o dar plius ta kvaila priklausomybė online žaidimui (jau dabar aš švari, tad tvarka)... Tai nebeprisėdau prie knygos, o ji buvo tokia skani... Tada mama paskolino ją kaimynui, tiek aš ją temačiau :D
Dėl azarto užsirašiau į žaidimą 2o12 metų knygų iššūkio. Ir mano knygų sąraše yra "Eldorado liūtai". Na, tai mokslinė fantastika. Mėgstu aš visokias pasakas. Na, tai paskutines tris dienas ir skaitau, mėgaujuos. Pavyzdžiui, mano mama nemoka skaityt. Na, ta prasme, ji moka skaityt, bet ji nemoka mėgautis. Ji skaito kuo greičiau, kad sužinotu, kaip ten kas viskas baigsis ir panašiai, o aš mėgaujuosi kiekvienu žodžiu, kiekvienu skyrybos ženklu. Kartais perskaičius kokį skyrių ir padedu knygą į šoną, kad galėčiau geriau apmąstyti kokį momentą.
Nors dar knygos ir neperskaičiau, vos įpusėjau, bet jau susidariau tam tikrą nuomonę. Pagrindinis veikėjas toks didelis ir stiprus. Maža to dar ir protingas. Na, gal kas ir palaikys mane paviršutiniška, bet man patinka gražūs veikėjai. Aišku, jei charakteris nėra ryškus, tai net ir grožis negelbsti, bet jei charakteris gerai sukurtas, o ir išvaizda kabinanti, nematau tame nieko blogo :D
Žodžiu tas veikėjas (kaip ir priklauso) turi baisią gyvenimo istoriją. Pati knygos istorija juodai primena Avataro siužetą: jaunas ir perspektyvus geologas atvykstą į Eldorado planetą, susidraugauja su vietiniais, net susiranda žmoną. O ta planeta (kaip ir priklauso) yra trutinga savo iškasenomis. Na, ir kas matė filmą, supranta, kad žmonės nori sugriauti taikų vietinių gyventojų gyvenimą ir išsiurbti viską, ką slepia trutingą Eldorado žemė. Kaip ten jiems sekas, nežinau, dar neperskaičiau, o ir kai perskaitysiu, nepasakosiu :)))
Na, jau praėjo pirmoji naujų metų savaitė, galiu drąsiai pasakyti, kad siekti užsibrėžtų tikslų man sekasi kol kas neblogai :)
Gerai, reik eit ruoštis derybų egzaminui, nors ką ten per daug ruoštis :D

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą