2012 m. sausio 28 d., šeštadienis

Lucidiniai sapnai

Net nežinau, šiandien gan keista diena, ne tokia produktyvi, kaip tikėjausi :) bet užtat šiandien vėl pavyko sapnuoti sąmoningai :) žodžiu, jau gerą pusmetį domiuosi lucidiniais sapnais (nežinantiems, tai trumpai papasakosiu, kad lucidiniuose sapnuose tu esi visiškai sąmoningas, gali valdyti patį sapną, ir iš viso nesveikas dalykas :)), ir jau senokai man pavyko susapnuoti vieną iš tokių sapnų, bet šią naktį kažkaip susiėmiau :)) buvo linksma, nors gal ir nelabai  :)) sapnas buvo gan trumpas :) mane labiausiai stebina toks dalykas kaip netikras pabudimas. Labai keistas jausmas. Atrodo, sapnuoji ir pabundi, bet iš tikrųjų tai atsijungi. Kai pradėjau praktikuoti lucidinius sapnus, pradžioj labai ignoravau tokį dalyką, kaip testavimą. T.y.kai sapnuoji, juk sunku suprasti ar miegi, ar sapnuoji, tai geriausia yra atsikelti (sapne) ir įjungti kambaryje šviesą. Jei apšvietimas lieka toks pats, tai reiškia, kad sapnuoji, na, o paskui atliki kitus pratimus ryškumui pagerinti. Žodžiu, dažniausiai, kai sapnuoju, kad pabundu, aš taip tingiu keltis (taip taip, tingiu keltis sapne :))) kad dažniausiai taip ir pramiegu sąmoningą sapną ir paskui vėl reikia bandyti kitą naktiį :))
Šiaip kas nėra bandęs tokių dalykų, ir mano, kad tai labai sunku, arba trunka daug laiko to išmokti, tai galiu nudžiugint, nes taip nėra :) iš tikrųjų tai daug lengviau nei galima pagalvot :) na, bent tikrai daug lengviau nei aš galvojau, ir man tai pavyko pačią pirmą naktį, kai bandžiau. Tik dažniausia naujokų klaida yra ta, kad iš laimės, jog pavyksta sapnuoti sąmoningai, pabundi :D ir kas svarbiausia, net ne pabundi iš tikrųjų, tai tik yra netikras pabudimas :D o kai tai supranti, dažniausiai jau pabundi iš tikrųjų :))) iš tikrųjų sapnuojant sąmoningus sapnus reikia įsisamoninti, kad šiaip labai retais atvejais pabundi iš tikrųjų. Nebent sapnuoji kažką labai jau tokio, kas realiai labai duoda į galvą. Pvz, mano vienas pažįstamas negali sapnuoti savo merginos sąmoningai (na, jinai jį paliko), jis pradeda labai jaudintis ir pabunda iš tikrųjų.
Šiaip iš tikrųjų labai keista, kad sapnuojant, kad pabundi, negali normaliai jausti, jog tu iš tikrųjų sapnuoji. Taigi pradedantiesiems sapnuotojams patarčiau tiesiog išmokti normaliai tapti sąmoningiems sapmuose, išmokti valdyti pačią situaciją, ryškumą, kas iš tikrųjų nėra lengva.
Pvz, ryškumui pagerinti užtenka žiūrėti į savo delnus. Tai labai padeda, tiesiog akyse šviesiau darosi, labai keistas jausmas :) Iš pradžių gali būti kiek sunku įsivaizduoti savo rankas, bet po kelių naktų jau problemos tai nekelia.
Ir šiaip prieš sapnuojant geriau nsusistatyti kažkokį tikslą, ko tu nori iš to sapno, nes šiaip šmirinėt po kažkokias vietoves nelabai įdomu. O ir susikaupti lengviau.
Šiaip labai nerealus jausmas taip sapnuot, detalės tokios ryškios. Ir čia nekalbu apie filmą Inception.
Tai tiek apie tuos lucidinius sapnus. Nors žinau, kad nelabai čia kam įdomu, bet jei vis tik bus, tai galėsiu papasakot dar keletą įdomesnių triukų su sapnais.
Sweet dreams :)))

Nakčiai dainelė :)))

30 komentarų:

  1. yo. as labai noreciau pagalbos. pats tuo duomiuosi jau 2men, bet man nepavyko. tikrinu save ir t.t. bet kazkas netaip. SOS reikia pagalbos ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. sveikas :) be problemu :) siaip butu lengviau, jei pasakytum, kaip tu bandai tai padaryti :) ar miegi atskirame kambaryje, ar eini miegot, kai nori miego, ar dar ne, ar eini miegot pavarges, ar susikaupi, ar vartaisi pries uzmigdamas ir pan. :)

      Panaikinti
    2. yo. nu as...
      seip stengiuosi viska taip padaryti, kad tikrai susapnuociau samoningai. jau daug skaiciau apie tai, bet norejau su kuo nors pabendrauti, kas tai patyre. tikrinu save tikroveje, stebiu aplinka, zmones. pries eidamas miegoti naudoju itaiga( sakau, kad man pavyks), stengiuosi atsipalaiduoti ir nejudeti. einu miegoti,tik kai noriu. be to vedu sapnu dienorasti( skaiciau, kad padeda). galvojau viskas bus lengviau:(
      bet siaip labai aciu:)

      Panaikinti
    3. Mhm.. manau, per daug stengiesi :) galbut per daug galvoji apie tai pries uzmigdamas. Man lengviausiai iseina, kai nesu per daug pavargus, nes tokiu atveju atsijungiu dar pries padedant galva ant pagalves :)) ir kai atsigulu negalvoju apie tai, kad noriu sapnuoti samoningai, o tiesiog kazka sau galvoju, kazka svajoju, tada jauciu, kad pradedu atsijungineti, tada ir buna tas toks luzis, kai tu manai, kad lyg ir snaudi, lyg ir nemiegi, nesuprasi, bet reikia isisamoninti, kad kai zmogus nemiega, jis tikrai ta zino, kad nemiega, o stai kai yra dvejones, tada gali pradeti kurti savo sapna :) as pirmoj eilej susitvarkau su ryskumu, tai is karto i rankas ziuriu :) man tai geriausias budas patikrinti, ar miegu :D siaip manau, sunkiausia yra islaikyti samoninguma sapne, nes net ir sapnuojant labai miego norisi :D geriau pabandyk eit miegot pameditaves, nusiramies, kokiu metu isgerk ar karsto pieno, kad ramesnis butum, ir nesistenk per daug buti budriam, nes bus tik kankyne :)

      Panaikinti
    4. didziausias aciu. pabandysiu viska, gal tikrai per daug stengiuosi. jei tau bus idomu pranesiu tolesnius savo miego ivykius. man butu idomu suzinoti tavo isgyvenimus miegant, nors sis straipsnis apie tai Daaaa:) dar karta aciu:)

      Panaikinti
    5. nera uz ka :) man paciai smagu, kad atsirado dar vienas sapnuotojas su kuriuo galima pasneketi sia ne itin madinga tema :)) kaip tik ketinau rytoj nauja irasa padaryt apie tai :) o tavo pastebejimai ir mane domina, tad nesikuklink ir dalinkis savo pasiekimais :)

      Panaikinti
  2. O kaip tai atlikti? Pirmiausia reikia uzsimerkti ir apie nieka negalvoti ar kaip kitur raso (skaiciuoti ten savo ikvepimus )?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man neiseina jau antra karta bandau ir vistiek uzmiegu kaip paprastam sapne..

      Panaikinti
    2. na, nezinau, kaip konkreciau papasakoti :) tiesiog atsiguli, atsipalaiduoji.. kai jau turi pradeti kazka sapnuoti, buna toks savotiskai keistas jausmas, atrodo, tuoj tuoj uzmigsi, bet atrodo, kad tarsi atsitrauki tamsoje :) bent jau man buna tada toks tarsi signalas, kad tuoj uzmigsiu :) nezinau, kaip ten del to skaiciavimo, bet man labiau patinka galvoti apie tai, ka noreciau sapnuoti... dazniausiai buna taip, kad galvoji, galvoji.. ir paskui suvoki, kad tai sapnas :)

      Panaikinti
    3. Gerai,siandien pabandysiu tiesiog pasvajoti apie tai ka noriu sapnuoti.:) Gal tikrai tas skaiciavimas nepadeda :D Bet kartais bijau truputi uzmigti samoningai,nes kazkur skaiciau,kad gali ten susapnuoti ir kosmarus ar kazkas panasaus :| Labai labai noriu uzmigti samoningai,bet man nesigauna,jau lyg ir atsipalaidoju,viska darau kaip parasyta,bet.. P.s. Seip labai aciu :)))

      Panaikinti
    4. Kvailas klausimas "o ar reikia uzmerkti akis pries svajojant? :D ar svajoti atsimerkus? :) :DD

      Panaikinti
    5. kvailu klausimu nebuna :D siaip ir as skaiciau apie tuos siaubus, garsus ir pan. bet man taip niekada nebuvo :D man dazniausiai buna, kad girdziu kazkokia man nezinoma daina..jau samone pradeda atsijungti, ir galvoje kartojasi kazkokios tai eilutes :D gal tai ir yra tie vadinami siaubai :D greiciausiai, cia nuo pacio zmogaus priklauso :D o uzsimerkt, tai tikrai reikia :D nes samoningo sapnavimo esme ir yra apgauti organizma :)

      Panaikinti
    6. Dar vienas klausimelis. Kaikur raso,kad reikia uzsistatyti zadintuva ,kad tipo atsikeltum ryte apie 6h. Ir tada ten eit kazka paveikt apie 20min ir tik poto eiti i lova ir sapnuoti tuos lucidinius sapnus. Bet ar galima tai daryti ir paprastai vakare kai nori miego ? :D Jau tikriausiai ikirejau su tais klausimais...Bet jus vieninteliai atrasot :)

      Panaikinti
  3. viskas tvarkoj, man visai nesunku, net atvirksciai, idomu :D skaiciau ir as del tu zadintuvu, na, asmeniskai as to niekad nebandziau :) bet suprantu pacia sistema. As ir pati ne karta pastebejau, kad jei nakti ar paryciais pabundu, tai daug lengviau sapnuoti samoningai, nes vis tiek, kai vakare eini miegot, esi pavarges, ir samone labai nori atsijungti :) vis tik miegas ir reikalingas tam, kad pailseti :D del to taip sunku is vakaro pavargus islikti samoningam :) o kai pamiegi, organizmas visas tinkamai atsipalaiduoja, tokio susikaupimo nereikia, apima sanudulys, ir jau esi kazkiek pailsejes, tad lengviau susikaupti ties samoningu sapnavimu :) siaip nemanau, kad butina zadintuva koki statytis, uzteks, jei pries miega isgersi kokia stikline vandens, tai gamta pati tave nakti prikels :D tad keliones i wc turetu uztekti :D

    AtsakytiPanaikinti
  4. Sveikos :) Zinot kazkas man sake kad dar galima isivaizduoti ilga koridoriu.. Ir tiesiog kaip jauti kad jau busi tam sapne tuoj,yra trys durys ..... Moterys eina i kaire,o vyrai i desine.... Prieki nezinau,bet as nebandysiu.... :D Siandien as bandziau taip padaryti bet nelabai isejo. Pradejo skaudeti galva. O kai atsikeliau buvo labai nerysku... Tai netgi nezinau... Patarkite kaip suzinoti. Tarkim kaip skaiciau reikia pasiziureti i savo rankas ir jeigu kita ranka pereina per kita jau esi tame sapne..... Labai noreciau susapnuoti lucidini sapna tai jeigu galetumet padet atrasykit :]]]]]******

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. kaip idomiai :) niekada neteko girdeti kazka apie ta koridoriu :D bet va apie rankas, tai nezinau :) kaip tik, jei suvoki, kad nori pasiziureti i savo rankas, tai jau esi samoningas :) ir siaip, kiek as skaiciau, tai ziureti i rankas reikia tam, kad pagerintum sapno raiska, kad nebutu kaip kokiam ruke :) arba, jei jauti, kad pabundi, reikia trinti rankas viena i kita :) samoningame sapne nejauti skirtumo tarp realybes ir sapno, tu jauti visa savo svori, visus judesius tarsi butum pabudes ir darytum tai :) gal rankos viena per kita pereitu, jei to noretum :D bet siaip nezinau :) siaip as labai retai uzmiegu samoningai, dazniausiai samone pas mane isijunge, kai sapnuoju, geriausia tokiu atveju sapnuoti koki kosmara, nes supranti, kad tai nera realu ir samone isijungia, bet dazniausiai taip zmones apskritai pabunda :) siulyciau, pries miega isgerti kokios metu arbatos ar silto pieno, nuraminimui :D gal tada butu lengviau atsipalaiduoti :)

      Panaikinti
  5. Sveiki. Šiandien ryte aš susapnavau keistą sapną. Pagalvojau,gal buvau jau visai netoli lucidinio sapno,bet čia tik mano nuomonė.:) Taigi aš susapnavau va ką : " Aš rinkau akmenukus prie jūros ir staiga man toptelėjo tokia mintis pasižiūrėti į savo rankas . Jos neatrodė išsiklaipusios ar kokios šešiapirštės :D Jos buvo paprastos,normalios rankos. Tuomet aš pasakiau (tame sapne ) sau : "Aš dabar susapnuosiu lucidinį sapną!". Is staiga man tokia geltona šviesa per visą vaizdą iškilo. Ir aš kilau į viršų gal kokias 10 sekundžių. ( Supratau ,kad sapnuoju ) . Man per kūną toki šiurpuliukai pradėjo bėgioti,atrodė lyg aš paskęsiu savo lovoje ( įgrimsiu ar kažkas pan.). Bet tuo pačiu mane lyg ir plėšė į viršų nesupratau kas dedasi. Jaučiausi labai keistai . Tuomet ir atsikėliau. " Gal pasakysit ar aš buvau netoli to ? :))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Laba :) Siaip samoningas sapnavimas buvo, kai pagalvojai apie paziurejima i rankas :) ir va dar tas momentas apie isakyma sapnuoti samoningai, irgi buvo tas momentas, kai buvo isijungusi samone :) kai sapnuoji samoningai kaip tik niekas ir nevyksta, kol tu ko nors nesusigalvoji :) ta sviesa ir visa kita galejo buti vel atsijungusios samones pasekme, arba tai buvo savotiskas isivaizdavimas, kaip turetu atrodyti lucidinis sapnas :) viskas yra daug paprasciau :) tiesiog suvoki, kad sapnuoji :) nereikia niekur persikelti ar kazkas panasaus :) cia kaip sviesa ijungt, paspaudi jungikli ir viskas :) nors gal kitiems skirtingai buna :) negaliu garantuot :)

      Panaikinti
    2. Nu gali buti ,kad skirtingai. Nes vieni pasakoja ,kad pirmiausiai turi pamatyti rankas poto gali kilti visoki vaizdai,sviesos ( kaip man) kartais garsai ir pan. Net nezinau kuo dabar tiketi :D Tikrai visi skirtingai sako. Seip tai sake ,kad turi prasideti visoki siurpuliukai ,kazkoki keisti jausmai ir pan. Bet cia tikrai visiems skirtingai ;) Labai noriu susapnuoti dar karta ir gal pavyks :)

      Panaikinti
    3. Siaip, kiek pati skaiciau, tai i rankas ziuri jau po to, kai suvoki, kad esi samoningas, nes rankos yra butent puikus ryskumo reguliatorius :) pvz, as, kai sapnuoju, suprantu, kad esu samoninga, tada pasiziuriu i rankas, kad pagerinciau ryskuma, ir siaip labiau isitvirtinciau sapne, nes kai ryskiau viska matai, tai lengviau negalvot, kad prarasi samoninguma :) siaip idomiai tikrai,kaip kitiems, nes kiek girdejau, tai jie ir visokius baisius garsus girdi, kazkokius vaizdus, o as nieko nei girdziu, nei matau :D tiesiog bunu samoninga ir tiek :D

      Panaikinti
    4. Aplamai labai idomu sitie sapnai manau :) "Tipo" jautiesi kaip realiam gyvenime ? Ar kaip ir paprastas sapnas as ivardinciau kaip ( vaizdo filmukas ). Nes kai paprasta sapna sapnuoji tai atrodo "eina tas vaizdas ir praeina "... O sitam sapne tiesiog gali sukurti ji (bet irgi atrodo kaip vaizdo irasas ar kazkas pan. Tu "tipo" atsikeli is lovos ir atrodo realybe ,bet istikro sapnas)? Nu tikriausiai mazdaug supratot ka norejau pasakyti :D

      Panaikinti
    5. suprantu :D ir siaip tikrai sapnuojant samoningai, pasigerinus vaizdo ryskuma, as bent jau didelio skirtumo tikrai nejauciu tarp realybes ir sapno. Zinau tik viena dalyka, kad kai nemiegi, tai tu zinai, kad tu nesapnuoji, ir net neuzduotum sau tokio klausimo, tai vienintelis skirtumas pagal mane, nes sapne viska darydamas, kaip ir darydamas siaip gyvenime, vis tiek iskyla klausimas, ar cia sapnuoji :D as si klausima visada naudoju, kai noriu isitikinti, kad tikrai sapnuoju, bet dazniausiai sapnai buna tokie ryskus, kad sunku patiketi, jog is tikruju sapnuoji :D tik panarsius sapne supranti, kad sapnuoji :D is tiesu jausmas labai idomus :)

      Panaikinti
  6. Sveiki,
    Jau ilgai domėjausi šitais sapnais. Ir ryte apie šeštą aš pabandžiau susapnuoti . Tai va,mano sapnas buvo toks :
    " Atsibudau savo kambaryje . buvo neryšku ir pasakiau "Daugiau ryškumo ". Išryškėjo.. Pasikeitęs buvo tik langas ( ne kaip tikrovėje ) Lauke buvo tamsu atrodė snigo . Aš iškart pamaniau "Skrisiu ! " . Bėgau pro langą,pralėkiau jį kiaurai. Ir skridau ! Bet vienas dalykas aš skridau kažkaip keistai ištiesus stačiai kojas. Nieko nejaučiau,na tik pilve toki šiurpuliukai bėgiojo :D . Ten poto grįžau į kambarį vėl savo ir atsikėliau."
    Tai neatrodė kaip tikrovėje viskas vyktų,buvo paprastas eilinis sapnas. Tačiau suvokiau tuomet ,kad sapnuoju. Po kiek laiko vėl pabandžiau susapnuot ir kitoks sapnas ,bet galėjau skraidyt ir pan. Na net nežinau. Ar tai buvo tik paprastas sapnas kurį aš galėjau kaip ir valdyti,bet smagumo tame nemačiau. Ta prasme tikėjausi biski kitaip.Gal įdomiau ;D Manau kad galėjo būti ir taip tas tikras sapnas galėjo gaklbūt būti tada kai ,susapnavau sapną pirmą ir atsikėliau poto (va tas tarpas galbūt) . poto kai užsimerkiau aš iškart vėl sapnavau. Nu nežinau nežinau visko galima išmąstyt,bet gal ką nors pasakysit ? :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. As zinojau,kad sapnuoju,bet nemokejau suvaldyti kuno,ta prasme nezinojau kokia technika ar kazka panasaus daryti

      Panaikinti
    2. na, nezinau, siaip as sapnuodama nesapnuoju, as aplinka tyrineju :) siaip manyciau, turetum jausti visa savo kuna - ka darai, kaip eini :) na, as su tokia problema kazkaip nesusiduriau :) gal tiesiog kai mazai patirties samoningas sapnavime, gal sunku dar prisitaikyti prie tokios aplinkos ir pan. :) gal per anksti pradejai skraidyti :) nes ir is pirmo karto ne visada pavyksta susapnuoti kazka tokio idomesnio :) ar bent jau kazka tikslaus :)

      Panaikinti
    3. Mhmm,as nejauciau visiskai savo kuno - gal pasakysit del ko? O seip nuo ko pradeti? O tu matei ta aplinka visa ryskiai? Ir tau atrode ,kad viskas visiskai tikra?

      Panaikinti
    4. nezinau, gal samoningumo pritruko? :) Na, ta pradzia paprasta.. pradedi matyti kazkokius vaizdinius, ir tada galvoji sau, ka ten veikt :) vaizdas ir aplinka mano sapnuose labai ryski, nes duodu komanda, kad raiska pageretu pacioje sapno pradzioje :) ir taip, man dabar ypatingai sapnai atrodo labai tikri :) vis sunkiau suvokti, kad sapnuoju :)

      Panaikinti