2012 m. sausio 25 d., trečiadienis

Revoliucija

Šiandien blogas nėra rašomas iš neturėjimo ką veikt ar iš kokio nors pasipiktinimo, šiandien tikrai labai noriu pasidalinti viena savo mintimi, tik nežinau, kiek ji yra įgyvedinama :) žodžiu, šiuo metu baigiu skaityti Sergejaus Sadovo knygą "Pragariška praktika". Tai tobuliausia knyga, kokią man teko gyvenime skaityti. Nors negaliu pasigirti, kad esu perskaičius tikrai daug knygų. Bet kad dauguma jų, tikrai geros, sakau tiesiai šviesiai. Kas mane pažįsta kiek geriau, žino, kad manyje vyksta daug sudėtingų filosofinių kovų, ypatingai religinių. Iš tikrųjų, jau ne vienerius metus bandau suprasti, kas yra Dievas, tikėjimas, kam tai reikia ir t.t. Ir pagaliau radau! Taip taip, po netrumpos paieškos įvairiausiose filosofinėse, religinėse ir kitokiose knygose, radau tokį elementarų pateikimą. Žodžiu, aš nesakau, kad viskas gyvenime turi buti aišku ir paduota ant lėkstutes, bet ta knyga yra būtent tas pavidalas ir taip tobulai pateiktas, kaip aš ir galvoju, kad gyvenimas ir ir visa kita yra būtent taip. Palyginus ne taip jau seniai man nušvito, kad užtenka kaltinti kitus, o reikia žiūrėti į save ir tai įsisąmoninti. Kad viskas priklauso nuo mūsų, visi musu poelgiai turi pasėkmes. Gal kas iš jūsų pritariamai linktels, bet ar iš tikrųjų jūs suprantat tą tikrąją šio pasakymo prasmę, ar jaučiat to gilumą? Ar jaučiat, kaip keičiatės? Jei nejaučiat, tai vargu, ar suprantat. Aisku, as čia nieko neteisiu, ne man spręst, tiesiog nepaisant mano bjauraus charakterio, aš visada linkėjau žmonėms tik gero, kad jie būtų ryžtingesni, o savo patarimų pradėjau klausytis ne taip jau ir seniai. Todėl man pikta, kai žmonės verčiau ieškos atpirkimo ožių, nei pradės spręsti problemas. Nors knyga yra labiau skirta paaugliams, tačiau ją vertėtų perskaityti ir suaugusiems. Iš tos knygos išsirašiau keletą auksinių citatų, kurias įdėsiu vėliau knygos aprašyme, kai baigsiu skaityti, o tai bus blogiausiu atveju rytoj :) Tai štai, jei kas esat skaitę mažąjį princą, ir manot, kad ta knyga neša savyje viską, ką turi suvokti žmogus (aš taip maniau, kol neperskaičiau pragariškos praktikos), tai ši knyga iš viso turėtų atverti akis kiekvienam. Mažajame Prince viskas gražu, naivu (na, nepradėsiu aš čia diskutuot). O pragariškoje praktikoje viskas taip realu, taip artima, kad net baisu, kiek daug išminties yra toje knygoje. Ir man taip apmaudu, kad Haris Poteris yra žinomas visame pasaulyje, o ši knyga... Na, nesvarbu, esmė tame, kad as pasiryžau ją išversti į lietuvių kalbą. Manau, ji verta to, nes ji yra tiesiog nuostabi. Netikiu, kad atsirastų toks žmogus, kuris pasigailėtu ją perskaitęs. Jei ir nesuprastų pagrindinės minties, tai bent jau galės pasimėgauti nuostabiais nuotykiais, kurie yra aprašyti šioje knygoje :) visada maniau, kad mano pirmoji išversta knyga bus pirmoji knyga iš Dexter'io serijos, bet tai daug svarbiau :) tai daug prasmingiau :) ir kiekviena akimirka beverčiant tą knygą bus prasmingesnė už bet kokią kitą nugyventą šioje žemėje.

Dar norėjau pasidalinti šiandienos atradimu. Netyčiom radau šį gėrį :)

2 komentarai:

  1. Gėda pripažinti, nesu skaičiusi "Mažojo princo":)) Bet knyga, kurią čia paminėjai "Pragariška praktika" visai mane sudomino. Tai kai išversi, pranešk :)) Su rusų kalba mes nesutariam taip gerai, kad skaityčiau knygą originalo kalba (o kaip supratau yra tik rusiškas variantas?)
    P.S. Rodos, kažkuriame įraše minėjai, jog mokaisi filologiją? Spėju, rusų?:))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tikrai, kad turetu but geda :D Tai taip, artimiausiu metu kaip tik ketinu imtis vertimais :) Kadangi knyga nera labai jau plona, tai galvoju, kad dalimis reiks ja talpinti kur nors :)
      o del filologijos, tai panasiai, studijuoju anglu-rusu kalbas :)

      Panaikinti