2012 m. kovo 19 d., pirmadienis

3-3 tuoj tuoj :D

Na? Tai pokalbis praėjo sėkmingai, mane atrinko į kandidatus :) Tai dabar laukiu skambučio. Ech, jei viskas gerai, tai manęs laukia ne viena bemiegė naktis, bet vargas to vertas :) 
Pradėjau skaityti penktą Deksterio knygą :) kaip ir filme, taip ir knygoj, nemėgstu tos Ritos :D nu užknisa ji mane :D jei būčiau vyras, niekada tokios nevesčiau :D bet siužetas knygos tikrai įdomus, tik gaila, kad šiandien nespėsiu jos perskaityt :) 
Maža to, ana diena pašnekęjau su Roberta, ir ji man parekomendavo pažiūrėti Megamaindą :D šiaip jau seniai norėjau jį pažiūrėt, bet niekaip neprisiverčiau jį parsisiųsti, ir maniau, kad mamai nepatiks, tai geriau pažiūrėt kažkokį filmą. Bet galiausiai nusprendžiau, kad nu i nafik, ir parsisiunčiau. Dabar žiūriu, tikrai smagus filmukas :D šiaip realiai, kai pagalvoju, labai daug tikėjausi iš naujo batuoto katino, bet man jis nepasirodė toks įdomus :) smagiausi momentai buvo, kai ten toks katinas ne į temą pasirodydavo ir sakydavo "uuuuu" :D O štai filmukai, iš kurių visiškai nieko nesitikėjau, pvz, "bjaurusis aš" ar net ir tas pats "megamaindas", labai patiko ir su mielu noru pažiūrėsiu dar kartą :) mano favoritais lieka "boltas", "ledynmetis" ir dar kažkokie filmukai, kurių šiuo metu neprisimenu :) 
Šiaip aš labai mėgstu klausytis įvairių dainų cover'ių :) arba įvairių duetų :) kartais ir mix'ų pasiklausau :) tai netyčia atradau šiokį tokį gabaliuką. Ten Keishos ir Lady Gagos košė :D šiaip Keisha man visai nepatinka, bet tas gabaliukas man tikrai patiko :) Tai tiek šiam kartui :) 


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą