2012 m. vasario 25 d., šeštadienis

Vis tik 2-1 kol kas mano naudai :D

Ką jau galiu pasakyt :D nesveika savaitė buvo, o ką prasmingo nuveikiau, taip ir nepasakysiu :D pati nesuprantu, bet šią savaitę pavargau lyg būčiau nuo ryto iki vakaro griovius kasus, vakar jaučiausi kaip koks zombis, net apie maistą nesigalvojo :D o apie mane tai daug ką pasako :))) 
Nors ir atlaikiau šią savaitę be ypatingų nuostolių, vis tik tašką atiduodu gyvenimui :D Tikrai būčiau po autiku palindus, jei reikėtų ištverti kažką panašaus i trečiadienį ar ketvirtadienį :D 
Nesuprantu, bet visą savaitę grįždavau vėlai, ir likusį laiką galėjau skirti tik namų darbams. Taip žvėriškai trūko miego. Tiesiog iki sąmonės netekimo. Vėl jaučiuosi pilnavertė studentė :D retai taip būna, bet šią savaitę pajutau tikrą apkrovą :) Jau baigėsi tie laikai, kai sėdi, rašai ką dėstytojas pasakoja ir šiaip snaudi, ar net miegi. Dabar jau sėdi, galvoji ir šneki. Šneki, šneki ir šneki. Ir galvoji. Ir kai pašneki, toliau galvoji, analizuoji klaidas, kitus variantus ir t.t.
Šiaip iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, kad aš skundžiuosi, bet iš tikrųjų man tokie dalykai patinka. Man patinka, kai mane išspaudžia it citriną. Man patinka jausti, kad tai ne riba, kad galiu daugiau. Man patinka jausti tą malonų sunkaus darbo procesą ir jo rezultatą. Nežinau kodėl, bet kuo sudėtingesnis dalykas, tuo man lengviau jis gaunasi. Gal aš sergu kokia psichine liga, kur vaikai yra asocialūs, bet genijai moksluose? Na taip, keep dreamin' :D iki genijaus man tikrai toli, o ir netaikau :)
Nors dar tik trečia paskaitų savaitė, mane jau pradeda lankyti įdomios mintys apie tai, kad neįsivaizduoju, kokie bus įvertinimai :D taip, aš suprantu, kad kol šneku, tai viskas sekasi gerai, bet greit bus pirmieji koliai, ir net neįsivaizduoju, kas bus :D na, įsivaizduoju, bet neįsivaizduoju, kaip aš juos parašysiu :) vienas dalykas, ką aš per praktikumus kalbu, bet ką parašysiu, tai gali ir netikti :D 
Tiesa, pirmadienį buvau pokalbyje dėl darbo. Na, kaip čia pasakius, moka žmonės makaronus kabinti :D gerai, kad aš bjauri, tai nepatikėjau nei vienu žodžiu :) na, ten pareigos tokios vadinosi "finansu konsultantė", o žmonių kalba tai reiškia, kad įkyriai lįsiu giminėms ir draugams į akis, kad jie naudotųsi mano siūlomomis paslaugomis :D kadangi mano draugai tokie pat "turtingi" kaip aš, tai net neverta pradėt :D gražiai žmnės sugeba pašnekėt, kad uždirbsi tūkstančiai, palaiko tavo dvasinį įkvėpimą užkariauti pasaulį, o iš tikrųjų jie ieško tokių naivuolių, kurie savo sąskaita ieškotų jiems klientų. Aišku, ne už dyka, tačiau, jei tu tokių nerandi, tai eini į minusą :) vis tik toks darbas reikalauja ir laiko ir sugebėjimų :) sugebėjimų gal ir turėčiau, bet laiko ir žmonių tokiems reikalams surasčiau sunkiai :) 
Ok, tiek šiam kartui :) 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą